Saturday 9 June 2007

bestttt....!!!

hyee all....besttt arinie..sume mende berjalan ngan lancarrr...mula2 td online jenguk2 blog kak diya jap..besttt laguu baru tuh..i believe i can fly...siap nyanyii2 lagii..yela..kak diya letak lirik skali kan..aku nie kalo de lirik skali mmg nyanyii laa..walaupon xtau laguu tu..tetap nyanyii gak..huhu..ingat lagii tyme dulu2 laguu nie kire femes gakk laa...kalo kt skool tu kdg2 nyanyii laguu nue gak..bwk makne besar nie..thankss kak diyaa..kembalikan kenangan manis farrah mase kt skool lu..waaa..rinduu tol kt member..

ari isnin nie dah balik skool..rase cam malas lak tp xsaboo nak jumpe member..member yg kenal tu sket je..yg xkenal ramai laa..huhu..mula2 nie kiteowg berpuak2 sket..xtau laa..maybe sbb lum ade mase nak kenal antara satu sama lain..biasela kan mula2..tapi kalo lame2 nanti kenal ler sume skali..tyme b4 cuti aritu cikgu soh kiteorg pilih subjek yang kite nak..kene pilih 5..slalu paling kurang 4 kan tp cikgu wajibkan 5..ala...mengeluh kiteorg..ade skool yg ley amik 4 je..nape xskool niee..xpsal2 kene amik 5 lak..cikgu ckp subjek ke 5 nie ley back up kalo ade 1 subjek lemah..erm..yela tu..kiteorg nie risau takut kalo xley cover sumee..dah ler byk paper kan..xpela..nak wat camner kan dah nasib badan..huhu..

yg pleqnyee kan tyme pilih subjek nie trus buat klas..sumee pelajar ikut member je..sume berkelompok..dak skool """tuttttt""" sumeee duk 1 klas..then dak skool ""tuuuttt"" pon satu klas nie gak..yg xikut member nyee juz skool aku laa..sumee berpecah..4@5 owg duk klas nie..yg lain2 tu klas lain..berpecah dah kiteorg..aku nie xsuke nak ikut org...kalo kt skool aku mase form 5 dulu mmg aku xminat nak ikut member nie..kalo aku masuk persatuan ke kelab ke badan beruniform ke slalunyee aku sowg2 jee..mcm badan beruniform masuk kadet polis..aku sowg je form 5 yg masuk k.polis..yg lain xminat..aku pon xtau nape..diaowg byk masuk KRS jee..ntah ler..oklaa...

choww luu...

daaaa~~~

luV yaa............~~~

2 comments:

aria ayumi said...

huhu farrah minat juga ye lagu fly2 tu... akk teringat blk lagu tu bile nengok space jam. lagu i believe i can fly kan lagu tema cite tu... ngeh3 u r welkam ma dear farrah.

anyway, bunga2 xde ke... :D

aim said...

huhu...mungerr ekk..ade tu..dah htr dah..xsmpai ke depan umah kak diya tu..kalo xsampai agknyee mungerr tu maluu kot ngan kak diya..huhu..dia nyorok tuh..hehehe