Saturday 16 June 2007

nasibb baik...!!!

letihh woo..arinie kan skull..bukan letih ape taw tp sbb kelas aku kt tingkat 4..atas skali..xlarat nak naik turun tangga..seboleh2nye aku malas nak turun byk2 kali..kalo tym nak rehat mmg jadii masalah ler..slalu malas nak turun kan..aku kdg2 xrehat pon..duk dlm klas aje..xpon main kirim2 ngan member aje..tp keciann gak kan sbb member yg susah payah..klo dah lapoo gile2 baruu pi kantin..kalo xmalas nak pi..tahan jela lapoo nih..hehehe..nak harapkan makan pagi mmg aku xmakan laa..aku jenis xsuke laa makan pagii nie..bukan xsuke tp xbiase makan pagii..kalo makan aje mesti sakit perut..huhu..owg xmakan baruu sakit perut kan tp aku nie terbalik..hahahaha..saboo jela..kalo cousin aku tu lagii laa..kalo makan pagii mmg langsung muntah trus..huhu..ptg tadii balik kul 2..nak kene tepon abah lagii dtg amik..aku tepon arr...lamee btol abah aku nak angkt fon..buat apela gamaknyee..
***elooww..abah dtg amik owg***
"""alamak kakak..abah baruu bukak baju nak mandi nie..awk ley tggu kejap x..bagii abah mandii dulu laa"""
***erm..yela..cepat sket taw abah"""
aku ckp je camtu tp dlm hatii nie adoiii..lambat laa plak..lamee laa tggu..nasib baik ade member xbalik lagii..bley laa borak2..

erm...pas abah aku amik tu aku trus ajak abah aku pi beli buku..pgi laa kt kedai buku...hampehhhh..xde ape pon kt kedai buku tuu..mmg miskin tol laa lipis nie..buku STPM setakat 6@7 biji jee..ntah pape..name je kedai buku tp xde pape..aku nie mula la isau sbb cikgu habaq kalo mggu depan xde lagii buku *Tamadun Islam* cikgu xbagii masuk kelas..soh duk luar..apela cikgu nie..kurang2 nyee bagii la mase kt kiteorg nie..dah ler ckp last minit..xpuehh hatii tol laa..cube laa memahami sket....aku siap luah feeling kt abah aku..then abah aku tgk muka kesian aku nie dia pon ajak aku pi beli buku kt raub..hehe..legaa sgt..kt raub byk buku..aku nak pilih pon rambang mata taw..hehehe..disebabkan masalah kewangan sket sbb tgh2 bulan nie kan..so,aku beli 3 buah buku jela..pastu beli file lagii..test pad..sum skali abis RM110..uishhh..mmg laa mahal tol..tp nak wat camner kan..abah aku ckp beli lagii buku tyme hujung bulan nie..yela..bile dpt gaji tu..huhu..tyme darii raub nak balik ke lipis tu aku laa yg drive..hehehe..abah aku duk relekss je..dah ler tyme tu ujan lebat..jalan pon xbrape nampak tp aku cool jee..hehe..adventure gak..hihi..

wahh..aku nak tgk tb la plak..heheh..nak tgk mcm2 aznil..bestt laa rancangan nie..aku tgk asik nak tergelak aje..slalu ari ahad kan tp aku ase dah tukar siaran ari sabtu malam..layanzzz jela..oklaa..nitezz...daa~~

luV yaa.....................!!!!!!!!!

1 comment:

*pu_jie* said...

emm macam nie laa farrah kalau dalam mengaji.perlukan banyak guna duit..harap bersabar dalam menempoh kesusahn masa study nieh..moga2 lepas nieh semuanya tenang