Friday 15 June 2007

harii bapa..!!

tadii tgk blog kak diya..katenyee harii bapa 17 aribulan..aku pon kureng tau sgtt kalo ari ibu k bapa ke..bukan xmenghargai tp kdg2 konfius lak btol ke xnie..tu ler..hehe..sowy ler!!huhu..

nie aku nak crite psal abah aku nih..nama abah aku MOHD NASIR BIN DOLLAH...asal darii kelantan..abah aku anak ke 8 daripada 12 adik bradik..ramai kan..huhu..aku mmg ramai mak sedare n ayah sedare tp ramai jgk yg xknl..sepupu aku lagii ramai..yg dah de anak pon ade..tua2 dah sumee..setahu aku la mase skull rendah abah aku skull kt skull cina..tp xpandai pon ckp cine..haha..katenyee dah lupe..hehe..skull mnengah plak kt sekolah menengah kebangsaan kamil kt pasir puteh kelantan..sampai laa form 5..mase abah umo 18 abah apply polis n dapat laa..pastu abah menjalani latihan polis tu kt negeri sembilan..selama 6 bulan..1st abah mula keje kt bentong...bermula la hidup abah mase tuu..hehe..nie dah siap interview abah lagii..hikhik..sampai laa skunk nie abah memegang jawatan sebagai sarjan mohd nasir bin dollah,RF 97312 dan skunk menetap nie kuala lipis..xsilap aku baruu 4@5 tahun duk lipis nie..abah nie darii segi fizikal mmg tinggi..sbb tu aku pon dapat baka tinggi gak..huhu..nak kate abah aku nie ensem..hhe..xnak laa bangga sgtt kan tp ensem gak laa..huhu..membr2 slalu ckp ensem laa abah aku...hahaha..aku pon iya kan ajela...eh2..lup lak nak habaq..abah aku skunk nie umo 45...dikurniakan dgn 4 owg anak..aku nie anak ke 2..de 3 gurlzz n 1 boyzz..nak ckp name ke...erm...xpela..bgtau laa..kakak aku name nye NURNAJWANIE NASHIELLA..pastu name aku taw kan..adik aku NURYUSRINA..n d 1 n only adik lelaki aku..MOHD NABIL..sepanjang hidup abah aku sampai skunk nie abah aku pernah 2 kali kawen..1st ngan mama aku..RUSNAINI..dgn mama aku nie abah aku ade 3 anak laa..all gurlzz..14tahun yang lalu abah aku bercerai ngan mama aku..mase tu aku umo 4 tahun xsilap..redha jela..dah xde jodoh abah ngan mama..then lepas setahun tu abah aku kawen ngan ibu aku skunk nie..NINI SUSANTI BINTI ARIFFIN..alhamdulillah dah 13 tahun usia perkahwinan mereka n dikurniakan 1 org anak..nabil tu laa..skunk nie tahun 4..selama aku duk ngan abah nie abah mmg seboleh2 nye memenuhi permintaan aku..aku taw abah mmg berusaha menjadi abah yg terbaik walaupon dia tau aku kekurangan kasih sayang mama kandung aku..aku bersyukur sgtt dpt abah yang mcm nie..**buat abah yg dikasihi..owg sgt2 berterima ksih ats segala ape yg abah korbankan..i'm really appreciate..tq sooo much..lovee u abah...***

fuh..dah abis dah cite psal abah aku..erm..sowyy semalam xupdate sbb hujan semalam..kilat lagii..xley nak on pc..sok lak skull..ish..benci tol laa..cuti ganti rayee nanti..ape kate raye xyah cuti..skolah aje.hahah..kan beshhh..hehehe..susah aje nak kene skull..waaaaa...dah cuti seharii je..dah ler buku2 lom beli lagii..nak kene beli laa sok..abah..owg bagii warning kt abah..sok abah kene sediakan duit byk2 sket..nak aiskan duit abah sok..hikhikhik..oklaaa...nak tgk cite lak nie...oklaaaaa...
daa~~~

luV yaa......!!

No comments: